8. Love And Treat Me Right
9. Dogs In The Street
10. Fare The Well
11. Whipping Boy Blues
12. My Evil Ways
13. Forevermore

Jedanaesti po redu Whitesnake album je pred nama sa 13 novih pesama. Ujedno prvi posle Good To Be Bad iz 2008. godine album stilski varira od blues rock Whitesnake-a s kraja ’70ih, preko udarnog perioda druge polovine ’80ih do Coverdale-Page ostvarenja početkom ’90ih. U postavi se pored osnove benda Davida Coverdale-a nalaze i sada već ustaljeni gitaristi Doug Aldrich i Reb Beach koji su u bendu od 2003, dok su novi članovi basista Michael Devin i Brian Tichy na bubnjevima.

Najveća prednost Forevermore-a su naravno sjajni rifovi u prepoznatljivom blues/hard rock Snake maniru. Sa druge strane upečatljivost refrena je stvar na kojoj je bend mogao više da poradi. Čest je slučaj da rif pesme zaseni refren, što može biti problematično kod sastava zasnovanog na hit numerama. Tako su recimo uvodna Steal Your Heart Away, All Out Of Luck, Tell Me How ili Dogs In The Street pune sjajnih rifova ali sve posle preslušavanja ostavljaju gore navedeni utisak.

Treća numera na albumu je već poznata Love Will Set You Free, pesma koja je spotom najavila album i koju ste imali prilike da čujete preko YouTube kanala. Iza nje sledi bledunjava balada Easier Said Than Done, svakako ne jača numera na albumu koja prekida početni niz od tri hard rock pesme. Kako se približavamo polovini albuma slede solidna I Need You (Shine A Light) i po mom mišljenju vrhunac albuma One Of These Days. Sjajna balada sa odličnom melodijom, dobro odsvirana i otpevana, bez ponekad iritantnog naprezanja sa Coverdale-ove strane.

Na drugom delu albuma na red dolaze još jedna balada Fare Thee Well koju prati Whipping Boy Blues koja kao da je došla iz Coverdale-Page faze. Album zatvaraju odlična My Evil Ways, svakako jedna od boljih stvari na ovom ostvarenju i takođe odlična naslovna numera - Forevermore.

Sve u svemu, ovo je dobar album svakako vredan da se nađe u vašoj kolekciji. O gospodinu Coverdale-u koji u septembru puni 60 godina možemo pisati samo najbolje i on je svoje mesto u istoriji rock muzike odavno obezbedio.

rating4

Recenziju napisao Marko Jovanović{jcomments on}